dinsdag 2 september 2014

Dierenknuffels - Give Away !

Vanmorgen eindelijk weer een bezoekje aan de kringloop gebracht.
Heerlijk in m'n up rond gezwalkt. T-shirt voor mezelf gevonden en wat leuke creatieve boekjes.
Waaronder deze :


Marie Claire - Dierenknuffels (Phildar)
om te breien, te haken en te punniken (wel het meeste gebreid trouwens).
Met patronen uiteraard.
Mooi boek, ziet eruit als nieuw.
Helemaal leuk die beesten, ik ben vooral zwaar fan van de wolfjes.

Aangezien ik gehaakte/gebreide knuffels súperleuk vind om te zien maar niét om te maken geef ik dit boekje weg.

We maken er dus een Give Away van zo vlak na de vakantie.
Op 26 september maak ik de winnaar bekend.

***

29 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo´n ochtendje kringlopen! en een leuke give away daar wil ik wel aan mee doen.
    Groetjes van Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ben van plan om te gaan leren haken, dus doe graag mee.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo'n boek bij de kringloop vind!
    Wij hebben het boekje al, de vos staat hier naast me op de stoel ;-)
    Ik doe dus niet mee, wat heb je aan twee dezelfde? ;-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zien de beestjes er leuk uit. Tja breien kan ik niet. Maar moeder wel. En mijn kids vinden zo'n gebreide knuffel ontzettend leuk. Dus ik doe graag mee!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh goed plan moet ik hoognodig ook weer eens doen! Mag ik ook mee doen voor Maddy?? X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er een leuk boekje uit, en hoewel ik breien nog geen kans heb gegeven, lijkt me het wel leuk om te proberen (en anders maak ik eerst de andere beestjes :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een leuk boekje! Ik doe graag mee, alhoewel ik niet kan breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk boekje. Leuke give-away. zou leuk zijn om mee te nemen naar mijn stage zo'n project, ik loop stage bij de gehandicapten en die vinden dat echt geweldig. Misschien leuk om voor ze te maken. Een fijne avond.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een leuk boekje! Kan mijn moeder mooi de brei-knuffels maken en ik de gehaakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De wolven zijn inderdaad super, de kat zie ik ook wel zitten !
    Ik zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heerlijk toch zo lekker in je uppie kringlopen, ik rommelmarkte zondag in mijn uppie en sloeg nog meer stofjes in en scoorde twee jurken ;).
    Ik doe niet mee met je leuke give away want breien kan ik niet, maar wilde toch effe wat van me laten horen :). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee. Niet voor mezelf, maar voor iemand waarvan ik het blog volg. Zij maakt altijd heel leuke dingen.
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik waag hier graag eens mijn kans, ik hou er namelijk wel van om ze ook zelf te maken :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, die ziet er gaaf uit :-) !! Ik zou graag meedoen met de verloting ! Lijkt me erg leuk !

    Haakgroetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit boek kocht ik onlangs pas zelf, dus ik ga niet meedoen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe give away, maar ik doe niet mee ...ik haak niet graag knuffels (alhoewel Noor graag een konijn wil, en ik maar aan het uitstellen ben :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook niet Marjo hihi, dit is trouwens ook meer breien en daar waag ik me al helemaal niet aan, knuffels breien

      Verwijderen
  17. Ik ga mijn kansje wagen, perfecte dag om de uitslag te horen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een leuke knuffels. Loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, leuk, op de valreep.... Bedankt voor de reminder.... Ik maak graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh leuk ik wil wel meedoen hoor ,je weet ik houd van breien en wol genoeg in huis dus we wagen een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met heel veel plezier doe ik mee aan deze give away. Knuffels kan ik nooit genoeg hebben daar ik ze geregeld wegschenk aan minder bedeelden. En het zou leuk zijn om er eens anderen te maken voor hen. Nu maar hopen :-) Alvast bedankt om ons eraan te herinneren . Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt me een leuk boek, knuffels anders dan anders! Zal nog een linkje plaatsen, zie tabblad give away's op mijn blog!
    Groetjes Sofie van fie bakt, haakt en naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat leuk! Die zou ik graag winnen.
    Groeten Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, hoor! Ik heb (nog) geen kleinkinderen, maar vind ze zelf zo leuk! Wie weet ?!
    Gr. Agda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 't Ziet er een heel leuk boekje uit. Mag ik ook meedoen ? Ik haak veel, brei heel af en toe en punnik graag, dus dat lijkt me een ideaal boekje.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh leuk! Knuffels haken! Ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook ik wil wel een meeloten naar dit leuke boekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...