donderdag 31 oktober 2013

Hoera een Plastuit! En het grootste Memorykaartje ooit.

Tijd om weer wat post te laten zien !
Dit ontving ik van Bee (Beesblaasblog)
Ik ontving serieus een PLASTUIT !! Whaaaaaaaaaaa, maar da's handig !
Kan ik ook plassen als een man, tegen een boom. Ik ga de uitdaging aan.
Er zat nog meer in de goedgevulde envelop. hertjes van strijkkralen, een gehaakt slingertje, een zakdoekhoesje, gehaakte uilen sleutelhanger, mooie papiertjes, kaartjes,een te lief schoolschriftje en natuurlijk een brief. Dank je wel Bee!

Nog niet zo lang geleden kreeg ik van Saskia (geen blog) de vraag of ik een kaartenpakketje voor haar wilde samenstelling met het thema kerst/winter. In mijn shopje nog veel meer pakketjes! (even reclame voor mezelf tussendoor, dat doe ik te weinig haha). Afijn, Saskia kocht dus wat kaartjes.
En wat denk je, ik krijg een heel pakket als dank, huh.....
maar wel ontzettend lief.
Ik heb van m'n leven nog nooit zó een grote memorykaart gezien, hilarisch toch! En nog zoveel meer leuke kaartjes (die ik niet heb), stickertjes, mooie pleisters, geweldige kaart, theetjes en houten figuurtjes, envelopjes en een voorbeeld kerstkaartje. Superleuk idee! Dus Saskia... als je dit leest. Je bent een toppertje!

Natuurlijk heb ik nog veel meer te laten zien, want ik heb ook de kringloop weer onveilig gemaakt.

Verder vond ik HET patroon voor een Zand Amsterdam look-a-like rokje. Moet uit Duitsland komen en dat betekent dat ik 10 euro extra aan verzend- en administratiekosten moet gaan betalen waardoor dat patroon op iets van 20 euro uitkomt. Tja.... dáár heb ik dan weer geen zin in. Dus ik ga met gezond verstand zelf wel wat creëren, ook weer een uitdaging. 

Fijne dag meisjes!
Syl



23 opmerkingen:

  1. Haha, een plastuit!
    Veel plezier met het uitproberen hahaha. ;-)
    Hele fijne post heb je daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zand rokjes zijn super, ik heb er een paar in de kast liggen. En afgelopen zomer maakte ik er eentje zelf voor kleine pollewop. Goed te doen hoor. Bedenk me nu dat ik er volgens mij nooit een foto van op mijn blog heb gezet... Die zit nog in 't vat ;)

    Have fun met de plastuit!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekregen, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat zijn wel veel leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha och ja de plastuit :) Gaat je toch wel lukken met dat Zand Amsterdam rokje? Jij bent zo handig met de naaimachine dat moet helemaal goed komen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi heb ik je aangestoken met mijn zandrokje idee, als ik effe niet oplet heb jij hem sneller klaar als ikke. Maar wie weet krijg ik dan een tutorial. Ik ben wel helemaal happy met mijn recykleer wikkelrok, maar nog niet verder gerecykleerd. Wel flopjes gemaakt en engeltjes... Uhm moet hoognodig de bank eens gaan vrijmaken, mijn knutselbank, want buiten begon het net toch erg fripsjes te worden, brr is het als het zonnetje niet meer op het terras schijnt.
    Leuke post heb je gekregen! Volgens mij heb ik ook al eens van Saskia zonder blog zulke lieve leuke post gekregen, maar dan anders ;) hihihi. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, yep, ik heb een rokje als Esther in gedachten, echt zo een kortje voor over een broek dus. Inmiddels heb ik in een oude Knip een patroon van een overslagrok gevonden dat ik als basis kan gebruiken (hoop ik). Moet nog uittekenen en dan stofjes zoeken, tja... wat zal ik eens doen! Enne.... het is zeker koud buiten !!

      Verwijderen
  7. oh je vorige blog gemist, prachtige nekwarmertjes !!! je gaat als een speer !, en ben benieuwd wat je gekocht hebt bij de kringloopwinkel, ik heb vanmiddag ook wat gekocht .. staat nu te drogen :-) Inmiddels begonnen met mn Ritta deken maar dat zal best een jaar duren eer het af is, de acryl is niet zo dik en doe het met pen drie :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oef pen 3.... snel gekeken, die van de Wibra is met pen 4, zal ook niet zo rap gaan. Ik vind het wel leuk om weer eens te breien. Het resultaat is eenvoudig maar supergaaf met al die kleuren.

      Verwijderen
  8. Wat een mooie dingen allemaal...
    En 20 euro voor een patroon is inderdaad van de gekke. Gewoon je gezond verstand gebruiken en proberen hem na te maken.

    XX Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk blogje en suc6 met je Zandje!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaaaaa een plastuit, nou ik ben benieuwd, wel even verslag uitbrengen als je hem heb uitgeprobeerd hè Syl, succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha,ha,ha....die plastuit!Hopen dat er dan niet dezelfde wind staat als afgelopen zondag! ;-)....benieuwd naar je rokje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Probeer dat plastuitje in combinatie met je Zaans Rokje :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LOL!!! Plastuit? Zal het echt zo handig zijn om tegen een boom aan te plassen? Ben benieuwd! ;O

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, een plastuitje in de snail mail, het moet niet gekker worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig die kaartjes hihihi
    En je plastuitje .... helemaal geweldig toch hahahahahaha

    Wat een enorm bedrag voor een patroon meis!!!!!!!!!!!
    Geef je groot gelijk dat je die hebt laten waaien ;)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plastuiten kunnen worden aangevraagd! Haha! Een keer uit rommelmarktspullen op de kop getikt! Blij dat het zo'n succes is! Had ook al lol vooraf!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Benieuwd hoe het met je plastuit afloopt, haha! Verder heb je heel leuke dingen ontvangen weer en het pakketje dat je samenstelde ziet er leuk uit! Benieuwd naar je kringloopschatten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Plastuit al gebruikt :-) Toffe spulletjes gekregen, ben benieuwd naar het rokje! Yes you can!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...