zaterdag 14 september 2013

Snail mail spulletjes

Hai allemaal,

Ik heb mijn winkel aangevuld met heel veel leuke snail mail spulletjes voor weinig geld.


Memory- en Lottokaartjes: superleuke retrokaartjes, Donald Duck, Natuur etc.



en

Kwartetkaarten : Struwelpeter, Bijzondere dieren, Vogels en ook nog veel andere soorten.


 

   
De kleine presentjes zullen ook weer worden aangevuld maar voor nu zijn de magneetjes die hieronder staan 0,75 per stuk en 3 voor 2 euro.

Kom je snel eens kijken in de Zaanse Zolder Webshop ?

11 opmerkingen:

  1. Oowww leuk, dat memoryspel van donald duck en zijn vriendjes heb ik vroeger duizenden keren gespeeld. Pure nostalgie voor mij. Gelukkig is mijn mama altijd van het bewaren geweest en heb ik het spel nog :)

    Succes met de verkoop en een fijn weekend.

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je in je winkeltje! Succes met de verkoop en ik wens jou en je familie een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, ik ga eens in je webwinkeltje kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. dat DD memory spel heb ik hier nog (compleet) van vroeger liggen. Mijn dochter vind het geweldig.

    Neelthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh hier ook al kippetjes :-) Kikkermagneetje... leuk!! Met al die snailmailende madammen hier in blogland is dat winkeltje leeg voor je het weet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijke, kijke, niet kopen...geef de Zaanse Zolder even een positieve boost!!!
    Hoop dat je véél uit je winkeltje verkoopt...snailmailen is toch helemaal hot!
    Succes!
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moest even bijlezen bij je maar wat een domper voor je meis dat je postbaantje niet doorgaat, over slavernij gesproken belachelijk die PostNL zag er laatst ook al iets over op tv.
    Maar kop op hoor meis laat de moed niet zakken er komt vast nog wel iets leuks voor jou voorbij, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen, xxxLinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't is gewoon balen ja maar ik houd de moed erin (zei ze heel stoer)

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...