vrijdag 12 juli 2013

Snailmail

Afgelopen week heerlijke snailmail ontvangen van 

met een lief vintage kaartje, mooie gestempelde craftzakjes, vilt, mijn naam in magneetletters, een stempeltje, lintje en stofjes, mooie stofjes ! Jippie ! Die rozen en andere gevulde vlakken, daar heb ik mee zitten spelen in PicMonkey, hahaha, leuk programma :-)

van Emilie
verrassingspost van Emilie, superleuke envelop met ballonnen, een harmonica envelop gevuld met leuke goodies en kijk nou... ik heb m'n eigen naamstickertjes, hoe leuk is dat !

en van Gea/Ginia van wie ik verder niets weet, alleen dat ze deze envelop verstuurd heeft via Tante Jannie's Postkamer
een mooi versierde envelop gevuld met kleine zelfgemaakte envelopjes (het envelopje van een jonge Beatrix is mijn favoriet), een lekker theetje, een dobbelsteengum, supermooi versierd luciferdoosje, magneetjes, kortom helemaal leuk!

Wat een fijne post dames, ik weet zeker dat ik heerlijk kan knutselen in de vakantie, super !

xxx Syl xxx




15 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Jij bent verwent zo te lezen :-) Super leuk zoveel post. Geniet ervan.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een gezellige post! Heerlijk om te krijgen. Ik heb toevallig ook al mijn eerste post mogen ontvangen via tante Jannie. Goed initiatief van d'r.
    Fijn weekend!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer verwend,lekker van genieten! fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet ook zeker dat jij weer aan de knutsel kunt! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne post! :) En leuk om post te zien dat via Tante Jannie's Postkamer is verstuurd! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk de post, wat is het heerlijk om dingetjes van anderen binnen te krijgen in de brievenbus. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post! Jij zal je zeker en vast niet gaan vervelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi syl

    ik ben blij dat je de snail-mail mooi vind en zooow stom te vergeten mijn gegevens erbij te zetten
    veel plezier ermee groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha, fijn dat je mij gevonden hebt :-)
      ik vind het altijd wel zo netjes om de afzender te bedanken hè

      Verwijderen
  9. ben benieuwd wat jij gaat maken in de vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook al van die mooie post. Ik werd ook al zo verwend door jou!!
    Echt heel leuk en een lieve boodschap op het kaartje.
    Ik zal het later even posten op mijn blog, nogmaals, super bedankt!

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, jij was mijn eerste adres via Tante Jannie :-) fijn dat je het ontvangen hebt.

      Verwijderen
  11. Wat een fijne post kreeg jij meid , zooooo leuk!
    Heerlijk he al die verrassingen op je mat . Elke keer weer voel je je dan zo rijk,
    En ik geniet weer fijn van jouw mooie blog. Bedankt voor je gezelligheid .
    Fijn weekend xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...