zaterdag 8 juni 2013

Ik ben jarig en ik geef wat weg ! GESLOTEN

Het aanmelden voor deze give-away is gesloten. Morgen, 28 juni, maak ik de 4 winnaressen bekend.

Zo zeg, ik zit helemaal mijn verjaardag te vergeten !! Want ik was namelijk jarig op 6 juni jl.
Of beter gezegd, mijn blog bestaat 2 jaar. Mijn eigen verjaardag moet nog heel even wachten  :-)

Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik al 2 jaar aan het bloggen ben, zo lang lijkt het helemaal niet. Komt vast omdat het zo gezellig is dat je de tijd vergeet. Ik weet nog goed dat mijn eerste bericht geplaatst werd, dat deed ik voor mezelf vooral want ik had immers helemaal geen volgers. Toen had ik er 1... vervolgens 10 en iedere keer weer ben ik zo blij met nieuwe volgers/lezers. Op blogger lezen er inmiddels 474 mensen mee en op bloglovin ook behoorlijk veel. Het is jammer dat je niet kunt zien wie je daar volgt eigenlijk, ik vind het altijd zo leuk even door te klikken en dan op nieuwe blogs te komen.

Ook bij een blogverjaardag hoort een feestje.... toch?
Omdat ik mijn lieve bloglezers wil bedanken voor hun lieve reacties, hun steun, adviezen en gezelligheid geef ik wat weg. En omdat we allemaal verschillend zijn en niet allemaal hetzelfde leuk vinden laat ik jullie kiezen uit 4 pakketjes. Daar komen ze :

PAKKETJE A
Een stapeltje vintage lapjes, groot genoeg voor leuke projectjes, wat lintjes en een applicatie

PAKKETJE B
Een stapeltje vintage lapjes, net weer een beetje anders, lintjes en een applicatie.

PAKKETJE C
Pakketje met kleine bolletjes acrylgaren in frisse kleurtjes + haaknaald.

PAKKETJE D
Een envelop vol met allerhande kaartjes, memory, domino, kwartet etc. etc.
leuk om mee te fröbelen, smashbook, snailmail of gewoon om te verzamelen.

Wil je ook wel een kans maken op een van deze pakketjes ? Laat dan je reactie hieronder achter en vertel natuurlijk ook even voor welk pakketje je kiest.
Natuurlijk ben je volger van mijn blog en verder... hoef je niets te doen. Een linkje op je eigen blog mag, maar is niet verplicht.
Op vrijdagavond 28 juni maak ik de winnaars bekend.
Succes !

*** Syl ***





178 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Ja, leuk is het, het bloggen. Met bijzondere en gezellige mensen, altijd leuk. Ik doe graag mee, ik ga voor pakketje 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Ik doe graag mee voor pakketje D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoeiiiii wat een leuke verjaardagskadootjes gooi jij in de give-away enne ik ga natuurlijk voor B met het hondje, hoe grappig.....
    hmmmmm leuk kussentje zie ik al geboren worden haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe .... hieper de piep gefeliciteerd meis!
    Wat gaat dat snel hè al weer 2 jaar bloggen.

    Moos is ook wel in voor een feesie en gaat voor pakketje A (zit dringend verlegen om stoffies om mijn Fishies te bekleden hihihihihi)

    Ik ga je meteen even linken en promoten.
    Het Moos-promotie team in actie hahahahaha

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehoe! Van harte! Ik doe graag mee voor pakketje B!
    Dat rijmt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag en ik hoop dat je nog lekker door blijft bloggen.
    Ik doe graag mee voor pakketje A.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel moeilijk om te kiezen, allé pakketje drie niet, die heb ik zelf
    En pakketje vier ook niet, met kaartjes doe ik niet zoveel
    Maar één en twee...... Pffffffff
    Ik gavoor twee gaan !
    En proficiat met je blogverjaardag!
    Ik ook bijna, maar pas één jaar !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joh, dat jouw blog pas 2 jaar bestaat. Ik dacht echt dat je al veel langer bezig was. En dan zoveel volgers. Knap hoor.
    Gefeliciteerd met je blogjaardag dus maar. En nog vele jaren erbij gewenst.
    Natuurlijk waag ik ook graag een gokje voor je give-away, maar dat zal wel een heel klein kansje worden, schat ik zo.
    Pakket B heeft mijn voorkeur. Ben bang dat dat ook gelijk het populairste pakket zal zijn. :-)
    Natuurlijk ga ik ook nog even een link voor je plaatsen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!! Super hoor! Ik doe graag mee voor het eerste pakketje. Maar wat een mooie prijzen zijn het allemaal. Op naar de volgende twee jaar. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! I have still al long way to go ;) ik waag een kans voor nr. 4 met dat soort kaartjes kan ik wel wat. Keep on going!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Syl...Gefeliciteerd met je 2de blogverjaardag!2 jaar alweer zeg!wauwie....en dan geef je ook nog 4 van die leuke pakketjes weg!IK sla over maar plaats wel een linkje voor je op mijn blog(heb n.l nog niet zo'n goede verhouding met mijn naaimachine,ha,ha...en nog zoveel acryl liggen boven ;-)...)

    grtzzz en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! 2 jaar alweer, dat is lang! En wat heb je leuke pakketjes samengesteld! Ik doe graag mee en ga dan voor pakketje A, daar kan ik vast mooie dingen van naaien!
    Lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!
    Jouw blog is een plezier om te volgen.
    Ik doe dan ook graag mee met deze leuke give away, voor pakket B graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zal ook een linkje op onze blog plaatsen;).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!
    Proost op je 2e verjaardag!
    Ik vind pakketje A een mooierd!
    Veel succes met je leuke give away!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag.....:)
    En wat een leuke pakketjes heb je samengesteld......ik denk dat ik voor ...,,,B ga!
    En natuurlijk zet ik je give-away in de zijbalk van mijn eigen blog ( ik weet alleen nog niet hoe ik daar een link aan kan verbinden?!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een afbeelding hebt neergezet kun je daar een link aanhangen, ff kijken hoor:
      Indeling - Gadget toevoegen - Afbeelding;
      en dan krijg je een heel rijtje wat je kan invullen, bijschrift, link, foto. Je kan 't en zo niet is het jammer haha

      Verwijderen
  17. Gefeliciteerd Syl!! 2 jaar alweer...
    In pakketje A geef je wel prachtige dingen weg... ik waag een gokje :).
    Ga vooral door met bloggen :) :) groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Je bent een jaar en een paar daagjes ouder als mijn blog :-)
    Wat een geweldig pakketten geef je weg! Ik doe graag mee voor pakketje 4, D. Dat ziet er lekker vrolijk uit!
    Nog vele jaren en ga vooral zo door want je blog is een plezier om te lezen!!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!! (En nu bedenk ik dat ik mijn eigen blogverjaardag vergeten ben....) Heel gaaf de retrostofjes uit pakketje A, ik doe graag mee! Goed zonnig weekend verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. andere dingen aan je hoofd denk ik (of liever in je buik hihi). fijn weekend x

      Verwijderen
  20. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik doe graag mee voor pakket B. Komt altijd van pas van die mooie vintage stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. P.s. Superleuk dat je weer een webshop hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gezellig! En allereerst natuurlijk gefeliciteerd. Leuk dat we ongeveer tegelijk zijn begonnen. Ik ga natuurlijk voor pakketje 4:) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je blogverjaardag! Wat gaat het snel he! Ik waag een kansje voor pakketje b!

    Groejtes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waar is da feesje, hier is da feesje!!!! proficiat!

    ik ga voor pakket D

    nam je al deel aan mijn give-away? ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zeg! Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik doe natuurlijk mee! Kiezen word mij wel moeilijk gemaakt, bij pakketje A zie ik een leuk uiltje, maar pakketje D lijkt me ook super leuk!!! Ik kies toch maar voor D, dat kan misschien nog wel van pas komen in mijn boekje of voor de snail mail. Ik heb trouwens een vriendinnetje van mij 'aangestoken', zij is ook een boekje begonnen!

    Liefs, Vera

    P.S. zal het morgen even delen op mijn blog hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk zeg!! leuk om te lezen hoe je begon en hoe je er nu al voor staat :D gefeliciteerd :) Ik doe graag mee voor pakketje B :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Als volger nr. 474 (ja, ja, de allernieuwste) doe ik mee voor pakketje A. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat leuk! Gefeliciteerd! Ik volg je nu denk ik een maandje of zo dus nog niet zo lang maar vind je blog heel leuk en onze swap natuurlijk! Ik doe mee voor pakketje D, en hopelijk heb je nog altijd veel plezier aan dit blog :) Liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hiep hiep Hoera! Gefeliciteerd. Leuk joh. Ik doe graag mee voor pakketje D.
    Liefs
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd!!!!! en dat je nog maar vele jaren mag blijven bloggen ;-) wat heb je een grandioze give away op touw gezet! ik waag graag een kansje op pakketje A! groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd, en leuk, ik ga voor d :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd! Pakketje A ziet er geweldig uit! Helemaal omdat ik sinds kort net een naaimachine heb! Ik hoop daarmee nog vele mooie dingen te maken :)
    Liefs xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alsnog proficiat met je blog-verjaardag en nog vele jaren blog-plezier toegewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O, wat leuk, weggevertjes ik word er blij van, gefeliciteerd, 2 jaar bloggen, leuk ik doe mee hoor en als het mag voor a, al die jaren 70 printjes, goeie ouwe tijd, ik weet wel raad met die stofjes!
    ik ga een linkje plaatsen, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee en waag, na enig nadenken, voor pakket A.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. happy birthday to youuuuu....
    wow en in plaats van kadootjes te krijgen, geef jij ze weg....ik doe zeker mee voor pakketje A....ik ben zot van retro stofjes !

    groetjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heerlijk he bloggen, ik zou het niet meer willen missen en ik heb zo het idee jij ook niet ;)
    Heel graag waag ik net als alle dames boven mij een kansje, over mijn topfavoriet heb ik niet hoeven nadenken, zonder twijfel pakketje B! Enne...niet vergeten jezelf ook nog een beetje te verwennen voor je blogverjaardag!
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd, 2 jaar alweer en dan ook zo vaak nieuwe posts. Natuurlijk doe ik mee, ik kies pakketje 4 want ik ben nog niet zo handig op de naaimachine. Pascale X Ps: je weet wel dat blondje hahahaha. Hoe kom je er nou toch bij dat ik korte donkere haren had? Grappig eigenlijk toch dat je je een beeld gaat vormen van iemand als je geen foto hebt gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hieperdepiep hoera voor je geweldig leuke blog! Ik doe graag mee en ga voor pakketje A.
    En om af te sluiten wens ik je nog vele fijne blog momenten!
    Liefs Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd zeg!!! dat is al een hele tijd.. Ik doe graag mee voor de lapjes, echt geweldig, ik kan alleen niet kiezen welke van de 2 versies, ik vind ze allebei leuk.. Nu maar hopen dat ik wat win, ik win nooit wat haha liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd, Sylvia. Echt goed van jou. Ik doe graag mee en dan voor pakketje D. Ben al aan het duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh van harte proficiat met je blogverjaardag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met het twee jarig bestaan van je blog. Ik doe graag mee met je give away en waag een kansje voor pakketje C.

    Je bent 1 van de eerste blogsters die ik heb leren kennen in blogland en daar ben ik nog steeds blij mee.
    Je blogt onwijs leuk en je reageert altijd gezellig op mijn blogjes. Door jou heb ik ook weer vele andere blogsters leren kennen.
    Een dikke knuffel van mij voor jou !!!
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nou gefeliciteerd, ik lees je blog met veel plezier,
    Doe graag mee met pakketje d
    Gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey,... Gefeliciteerd .
    Moest erg lachen om je eend verhaal.
    Oh,...en dat allemaal door een kattenluikje?
    Gadver,...dan maar een klein muisje opruimen (ieuw!).
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd en dat je zoveel volgers hebt,komt doordat je een lieverd bent,ik ga ook mee doen aan je give-away feestje,ik kies voor pakketje B,zo leuk deze stofjes,ik ga een linkje plaatsen,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw, gefeliciteerd met je blogverjaardag. Wat een leuke pakketjes geef je weg. Ik waag ook graag een gokje, en wel voor pakketje B. Natuurlijk zet ik wel een link op mijn blog. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat leuk alweer 2 jaar,gefeliciteerd! Wat een heerlijke pakkertjes heb je samengesteld. Ik waag heel graag een kansje voor pakket 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gefeliciteerd met je tweede blogverjaardag!
    Wat geef je leuke pakketjes weg. Ik doe graag mee voor pakketje B. Ik zal een linkje plaatsen.
    Goed weekend, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Haha pakkertjes, lang leve de auto-correct ;-) pakketjes natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat ontzettend leuk! Je maakt de keuze wel erg moeilijk! Maar ik kies dan toch pakketje B. Enne, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd! ik heb er een volger meer van gemaakt ;-)
    wat een leuke give away zeg! ik doe graag mee voor pekketje A,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb je link trouwens ook op mijn blog gezet, neem aan dat dat goed is?
      het begint al wat te worden ;-)

      Verwijderen
  53. Gefeliciteerd met je verjaardag op de blog!
    En dat je nog maar lekker lang mag bloggen.

    Natuurlijk doe ik graag mee met je Met je Give Away!

    Tis wel moeilijk kiezen.... maar ik ga voor pakketje C

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk! En gefeliciteerd hoor en we hopen dat je nog mag bloggen.
    Ga voor A.Ben altijd nog van plan om eens te gaan quilten,dus dit zou de doorzet gkunnen geven...
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd!
    Hier een van de anonieme volgers, haha. Ik blog zelf niet, maar volg je wel al een flinke poos. Ik denk dat er veel mensen zijn zoals ik hoor!
    Ik doe graag mee voor pakketje D. Hier in de kringloop nog NOOIT een memoryspel gevonden.. heel raar! En pakket D is leuk te gebruiken voor het round robin boekje waar ik aan mee doe!
    Ik lees je blog met veel plezier. Ga zo door! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd!
    Hier een van de anonieme volgers, haha. Ik blog zelf niet, maar volg je wel al een flinke poos. Ik denk dat er veel mensen zijn zoals ik hoor!
    Ik doe graag mee voor pakketje D. Hier in de kringloop nog NOOIT een memoryspel gevonden.. heel raar! En pakket D is leuk te gebruiken voor het round robin boekje waar ik aan mee doe!
    Ik lees je blog met veel plezier. Ga zo door! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ja ik kom ook even op je verjaardagsfeestje langs!!!! Happy Birthday voor jou en je blog!!!!

    Ik doe ook mee aan je superleuke give away!! En aangezien de naaimachine al klaar staat en er dus klaar voor is (nu ik nog... ;-) ), ga ik voor pakketje B, waarin ik kleurtjes zie voor beide meiden!

    Linkje zal ik plaatsen!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leuke give away!

    Ik doe graag mee voor pakketje A!

    Groetjes,
    Akire

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gefeliciteerd Sylvia! Wat een leuke give-away heb je georganiseerd, ik zou graag meedoen voor pakketje A......ik vergeet nooit hoe je Sara hebt geholpen met haar ontbrekende dierenplaatje van de AH 2 jaar geleden, dat was zo'n lieve spontane actie van je...veel plezier nog de komende jaren met bloggen! Fijne dag!
    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent mijn állereerste volger, vind ik wel heel bijzonder hoor. Ik vind het ook nog altijd leuk om jouw blog mee te lezen, je maakt van die mooie dingen én je bent natuurlijk hartstikke gezellig :-) Thanks!

      Verwijderen
  60. Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van je blog!
    Het is steeds een plezier om hierheen te komen :)
    En wat een leuke give-away! Ik doe graag mee voor pakketje C (Als ik win heb ik een reden om eindelijk eens de haakbeginselen onder de knie te krijgen).
    Liefs
    Zonneprines

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd!!!
    Ik mik op pakketje A. Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd!! Al twee jaar zeg ...
    Ik doe graag mee voor pakketje A of B, ik zet een link op mijn blog. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat!!!! Ik doe graag mee voor pakketje A.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. gefeliciteerd!!!!

    ik doe heel graag mee, en ga een linkje plaatsen.
    Was wel lastig kiezen ivm dat uiltje...
    maar ik ga voor pakket D. Vind het te leuk voor het snailen namelijk.
    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hieperdepiep hoera voor je blog verjaardag! Laat ons nog maar lang verder meegenieten! Ik waag graag ook mijn kansje voor deze super give away en laat jou kiezen tussen A en B :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoera hoera, proficiat! Ik ga voor a of b, allebei superleuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hiep hiep hoera, van harte hoor meis met je blogverjaardag en met je vele volgers!! Ik word binnenkort ook 2 hi,hi!! Klinkt veel leuker dan 51 toch??
    Ik wil graag mee doen voor pakketje 3, want alhoewel ik al je pakketjes super vind lachen die lieve bolletjes mij toch echt toe ;-)))) en natuurlijk ga ik je linken op mijn eigen bloggie, dikke kus Lin.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wow gaaf!! Gefeliciteerd!! En blog vooral door! Ik vind je pakketjes super! En ik ga voor A!
    Succes!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Whaha...jemineetje wat heb je al megaveel reacties, het is natuurlijk ook een superleuke Give Away...ik zag het op FB, maar toen zat ik op de tablet en dat ding typt gewoon niet handig, dus dacht ik ga later op de computer wel even kijken, heeft ze gewoon al 72 reacties!! Je hoeft er nu niet meer over te twijfelen dat je blog gelezen wordt...lol...en het is ook méééér dan de moeite waard hoor, dus van harte met je blogverjaardag en dat er nog maar vele gezellige blogjaren mogen volgen (tot aan de rollator toe:-))
    Ik doe heel graag mee voor die geweldig leuke lapjes en zou liefst een kansje wagen voor pakketje B. Uiteraard plaats ik even een linkje! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zo, de link staat op m'n blog hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd met de Jarigheid, en wat een fantastische Give away heb je!
    Ik doe graag mee voor pakket B, en het linkje staat al op m'n blog.
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hartelijk gefeliciteerd. Wat leuk om zo op je verjaardag zelf een cadeautje weg te geven (die onthoud ik natuurlijk). Ik doe graag mee voor pakket B.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  73. gefeliciteerd, ik doe graag mee en ga voor pakket a,

    handwerkmiep, veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gefeliciteerd met je tweede verjaardag en nog vele vele jaren erbij gewenst!

    Ik maak graag kans op pakketje A

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hartelijk gefeliciteerd met je tweede blogverjaardag, dat er nog vele jaren vol blogplezier mogen volgen.
    Ik had graag meegedaan voor pakketje A. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd! Ik ben al een tijdje volger omdat ik vind dat je een leuk blog hebt. Ga zo door aub.
    En ik doe natuurlijk graag mee met je give-away.Graag pakketje C omdat ik bezig ben met te leren haken. Ik zal even een linkje zetten op mijn give-away pagina. Groetjes en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!
    En ik doe graag mee met je give away en dan voor pakketje A. Groetjes Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Top, ik ga voor pakket A (De uil gaf direct de doorslag)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. erst mal ganz liebe geburtstagswünsche und ich mache gerne mit beim giveaway. würde gerne das paket Bgewinnen. na vielleicht habe ich ja glück
    noch einen schönen sonntag
    lg elfriede

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gefeliciteerd met je jubileum, Syl ;) Ik doe mee en ik ga voor pakketje D!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd Syl!!
    Zie dat ik al nr 87 ben...wat een belangstelling:)
    Graag doe ik mee voor pakketje B.
    Verder blijf ik natuurlijk genieten van je leuke blogberichten.
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd !
    ik doe graag mee voor pakketje A

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Gefeliciteerd! Ik ben ongeveer een jaar na jou begonnen :) Leuk hé bloggen! Vandaag ga ik nog een linkje plaatsen naar je give away! Er lopen er heel veel momenteel, ook bij mij :) Kom eens kijken want ik denk dat ik iets heb wat je interesseert...
    Graag wil ik dus meedoen en wel voor pakketje C als het mag :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefelisiflapsteerd, wat gaat de tijd snel hè ?
    Graag doe ik mee aan de give away en ga voor pakket A, en nee niet voor het garen hihihihi mijn dochter is dol op vintage lapjes en met die lapjes kan ik leuke hebbedingetjes maken voor haar eerste kindje (uitgeteld voor 10 sept)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gefeliciteerd! gelijk dus ongeveer met mijn geboorteblogdag. ook een beetje dank zij jou! Ik ding graag mee voor de kleurige wolletjes! Ideaal voor kleine leuke projectes!
    Lieve groet, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee voor pakketje C: haken!

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Van harte gefeliciteerd! Ik lees je blog altijd met veel plezier. En wat een verwennerij! Ik vind A echt supergaaf!
    Nog heel veel blogjaren toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe ook mee! A vind ik superwijs door de uil maar voor de stofjes kies ik toch B! :) :

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hay jarig jobje,

    Nog van harte gefeliciteerd
    met je verjaardag.
    En wat lief dat je ons dan een
    kadootje wil geven..

    En jemig blog je ook al weer
    twee jaar, wat gaat het snel he?
    En dan zoveel volgers...wauw!

    Ik doe heel graag mee...
    En vind alle pakketjes super, echt te gek.
    Ik kies voor pakketje A.
    Ik zal het linkje op mij blog zetten.

    Meisje bedankt voor deze candy...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. schat, m'n blog is jarig ! ik volg... 18 juli haha gaat evengoed snel
      Ik zet je bij pakketje A, leuk!

      Verwijderen
  90. 2 jaar in blog land. Gefeliciteerd. En wat lief dat je een giveaway hebt met Oveel keus. Hier wil ik ook wel aan mee doen. Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste pakketje ( D ) daar weet ik wel raad mee. ;)
    Op naar de volgende 2 jaar, kunnen wij weer heerlijk mee lezen en genieten.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Gefeliciteerd met je 2e blog verjaardag :)

    En wat een leuke pakketjes heb je samengesteld. Moeilijk kiezen hoor. Het is allemáál zo leuk!!!!

    maar als ik een keuze moet maken, laat ik mijn oog toch vallen op nr 2.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Gefeliciteerd met het heugelijk nieuws!! Wat fijn dat je ook al weer twee jaar in blogland bent en helemaal met je verjaardag. Veel blogplezier.
    En om mee te dingen met je give-away ga ik voor pakket B alhoewel ik de rest ook super vind.
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik dacht echt dat ik een volgertje was, bleek dus niet ?, enfin, heb dus nog maar eens de volgersknop aangeklikt ;)
    Proficiat met je blogverjaardag.
    Ik vind het heel moeilijk kiezen tussen pakketje A en B. Dus als het lot mij op 28 juni gunstig is, maak jij dan de de keuze tussen A en B voor mij ?
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag..;-)
    Omdat ik er vanuit ga dat ik toch niet zal winnen, heb ik geen voorkeur voor een pakketje.. Maar stel...? stel...?Verras me dan maar...;-)

    Dikke knuffel,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaaaaaaaaaaa je moet wel een keuze maken hoor, want ik ga 4x de random org erop loslaten !

      Verwijderen
    2. Hahaha.. dan ga ik voor pakketje A...

      Verwijderen
  95. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik sla je give away over want ik ben een paar dagen terug al zo verwend met een gewonnen give away.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Happy Blogday! En OEHOE wat vind ik pakketje A leuk met die gave vintage lapjes met uiltje.. Zal ook ff een linkje op m´n blog zetten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Allereerst gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik hoop dat je nog lang je gezellige berichtjes blijft schrijven! En aan het aantal volgers te zien ben ik vast niet de enige met deze wens...
    Ik doe graag mee met je give-away en wel voor pakketje C met de bolletjes garen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  98. gefeliciteerd met je blogverjaardag!!! Hierperdpiep hoera! Ik zit volgende week ergens ook aan de 2 jaar. Zijn we bijna tegelijkertijd begonnen :)
    Ik sla wel mijn beurt even over hoor met je give away. Ik heb de laatste tijd ook al zoveel leuks gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Lang zal je blog leven, lang zal je blog leven, lang zal je blog leven in de gloria. In de glória, in de glóóóriAAAAAAAHHHH. Hieperdepiep Hoera!!! Gefeliciteerd en nog vele gezellige blogjaren gewenst :)

    En dan ga ik heel hard duimen voor pakketje B...

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hipperdepieieieieieieip hoeraaaaaa!!!
    Ik ga graag voor pakketje AAAAAA!!!!!!

    Ik zet gauw een linkje op mijn blog:
    http://cowboysendindianen.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!!!!!

    Ik doe héél graag mee en ik ik kies voor pakketje B.

    Ik zal de link er zo gelijk opplakken!:)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Tjee wat leuk zeg, van harte gefeliciteerd. Ik dacht al, je verjaardag vergeten :-). Het is allemaal zo superleuk. Ik twijfel tussen de stofjes, want ik wilde namelijk graag een soort cadeauzakjes maken te gebruiken voor snailmail of een ander presentje, maar ik kan niet naaien. Dus dat wordt hem niet. Dan kies ik toch graag voor pakketje D .. want snailmail/smashbook spullen heb ik nooit genoeg!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Van harte gefeliciteerd met je blog. Super gaaf! En ik vind het natuurlijk ook erg leuk dat je iets weg geeft. Ik zou best wel pakket C willen. lekker kunnen haken.

    Mijn blog is: http://creatievesien.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Je kan wel struinen tussen de blogs die jou volgen hoor :) Klik rechtsbovenaan op het grijze pijltje naast je foto en selecteer "My blog". Vervolgens klik je op de naam van jouw blog (zwarte tekst) et voila! Daar zie je je volgers! Tenminste... je moet dan nog wel even op het tabje "xx Followers" klikken dan he ;)

    En een dikke dikke proficiat met de 2e verjaardag van je blog! "Wat worden ze snel groot he?" ;-P

    Enne... natuurlijk doe ik graag mee aan je give away! Pakketje A lijkt me helemaal gezellig! Een linkje staat op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaaaaaaaaaaaaa goeie tip, da's mooi, zal straks even kijken, zit uit te puffen nu.

      Verwijderen
  105. Proficiat met je blogverjaardag. ;-)
    Aan deze give away doe ik zeker heel graag mee.
    Doe mij maar pakketje A!
    Schrijf gerust nog vele jaren verder, want ik kom graag lezen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Gefeliciteerd !!
    Ik wil graag meedoen en kies voor pakketje c.
    Groetjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Jaaaa ik doe heel graag mee. Zeg maar Aaaaaa ;).
    Tis een klein kansje, maar wie niet waagt die niet wint.
    Ennuh lieverd van harte gefeliciflapstaart oh nee blogtaart las ik ergens :p hihihi.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. GEFELICITEERD!!! 2 jaar alweer? Dan volg ik je al minstens de helft ;-) Joeppie! Ondanks de postwisseling van afgelopen tijd, ben ik post van jou nog lang niet zat Sylvia... Dus ik doe heul graag mee voor pakketje nummer 2! Dat hondje... Zó lief. En knoopjesstof, da's er één met 'n knipoog!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Proficiat met je blogverjaardag (een beetje te laat natuurlijk, maar toch van harte :) )
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met je give-away en dan graag voor pakketje 2 (of B)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Jeetje wat een moeilijke keuze, alle vier de pakketjes zijn super leuk. Maar ik ga voor pakketje A.
    Wow twee jaar al weer, dat duurt voor mij nog heel lang maar ik heb de smaak te pakken dus wie weet.. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum, dat er nog maar een flink aantal jaren bij mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Er is er één jarig hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat ben jij. Van harte gefeliciteerd met je blog verjaardag. Je bent 3 dagen jonger als mij. Ik doe graag mee met je give away en ga dan voor pakketje B. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. 127 reacties........POEH. Graag doe ik mee voor pakketje D.
    Op naar het derde jaar...
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  113. OOOh super, ik zie dit nu pas!
    Mocht ik de gelukkige winnaar zijn, pakket B graag!
    PS:ik zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ooo wat is dat hondje leuk :D Daar wordt ik echt heel blij van :D.

    Dus als je het goed vind ga ik voor pakketje B. Ik ben echt helemaal weg van dat hondje. LEUK. Nu maar hopen dat ik hem mag winnen :D

    Ennnuh trouwens sorry dat had ik natuurlijk eerst moeten doen, maar ja was helemaal afgeleid door dat leuke hondje bij pakket B.

    GEFELICITEERD!!!! Al weer twee ja leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Gefeliciteerd!!!Oh...... wat leuk ik doe graag mee voor pakketje A.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ohlalalala, ook een jarige blog, leuk dat je meedoet bij mij ;-)
    Ik ga voor pakketje B... natuurlijk is het weer heel moeilijk kiezen, hoor!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Heel graag wil ik een gokje wagen.
    Ik ga voor pakketje B,dat zijn wel mijn kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  118. jeetje wat veel reacties bij een give away zeg,wel leuk
    ik doe mee voor pakketje A

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Leuke give-away en proficiat met het al 2 jaar bloggen!
    Ik wil graag meedoen voor pakketje B, na eventjes twijfelen :-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Gefeliciteerd met je tweede blog verjaardag en ik hoop dat er nog veel meer komt, want je weet altijd wel wat leuks te vertellen. en je maakt ook hele mooie dingen. en hoe heb je al die leuke stofjes verzameld? ik doe mee voor weet ik eigenlijk niet maakt niet echt uit want ze zijn allemaal even leuk. Dankzij jou blog ben ik ook begonnen met mijn blog hier even een linkje http://knutselenfrutsol.blogspot.nl/
    groetjes van je grootste Fan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat een leuke reactie. Dank je wel. Die stofjes heb ik in de loop der jaren bij elkaar gesprokkeld eigenlijk, komen overal en nergens vandaan, zo gaat dat. Je moet wél even een keuze maken tussen de 4 want ik ga 4x random org erop los laten namelijk.

      Verwijderen
  121. Ben hier nieuw. Leuke, gezellige blog heb je. Mag ik ook meedoen?
    Ik ga voor pakket C.


    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik doe ook graag mee... Ik ga ook voor pakketje C
    Duimen maar!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Oh wat tof! Ik doe graag mee voor pakketje B :) Enne, gefeliciteerd nog he?! Ik ben de 25ste jarig, zit ook al te denken over iets weggeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Alsnog gefeliciteerd met je blogverjaardag!! ik doe heel graag mee met pakketje A, ik zoek al een tijdje op de markt naar leuke retro stofjes maar vind ze nooit, heel leuk dat ze zomaar in je weggever zitten! dus ik waag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Gefeliciteerd... Alweer 2 jaar aan het bloggen. Ik vind het enig om mee te doen. Wat een leuke pakketjes allemaal. Maar als ik dan mag kiezen, ga ik voor de stofpakketjes... A of B... Ze zijn allebei hartstikke leuk.

    Groetjes, stephanie
    Handwerkjuffie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  126. helemaal te gek....wat een feest. Ik ben net pas een beetje aan het bijlezen...wat een heerlijke dingen schrijf je. zo herkenbaar, die action, en zo leuk , wat je daar uit de veelheid dan weghaalt. Goed plan.
    Ik doe graag mee voor de stofjes, pakket a of b.
    wie weet
    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Proficiat! Wat een leuke give-away, ik doe graag mee voor pakket A.
    Groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Gefeliciteerd! Ikzelfblog nog maar sinds begin mei maar vind het heel leuk. Mijn aantal volgers is nog beperkt tot 38 maar het is een begin. ;) Ik plaats nog een linkje naar hier!

    Btw als je zelf je blog volgt op bloglovin kan je de volgers zien en perfect doorklikken ;)

    Ik kies voor pakje A of B :)

    Liefs
    Http://liesellove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Gefeliciteerd met al je verjaardagen! Wat een leuke giveaway! Ik doe heel graag mee voor pakketje A. Ik plaats een linje hoor! Fijn weekend, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I would like C package.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  131. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    I like packet A!
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  132. wat een geweldige give away! ik droom hier al weg bij alles wat dáárvan kan gemaakt worden...
    ik doe dus héél graag mee (voor pakketje A of B)
    en ik plaats een linkje bij mij op mijn splinternieuwe blog (of probeer dat toch)
    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik doe graag mee voor pakketje A.
    marina_niki@mail.ru
    http://bcmonikas.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Leuk zeg! Twee jaar, dat is best lang. Gefeliciteerd!
    Ik kan niet goed kiezen tussen pakketje A of B, ze zijn alle twee zo leuk.

    Nou laat ik zeggen B

    Leuk dat je met ons wat leuks wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik weet dat dit wat laat is, maar he, de give-away is nog niet voorbij! Hopelijk blijft deze blog nog lang bestaan! Ik denk dat ik voor pakje D ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Proficiat met je 2e blogverjaardag !!! Die van mij komt er binnenkort ook aan, maar ik heb nog niet zoveel volgers (moeilijker als je niet via blogger blogt, maar sinds kort ben ik wel te volgen via bloglovin, dus kom zeker eens een kijkje nemen http://www.neven-jansen.be/mama/ )...
    En wat een super give-away. Ik waag graag mijn kans voor pakketje B.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Heb ik zowaar je give away bijna gemist! En gemist dat je 2 jaar blogt, alsnog van harte! :) Zie dat je ontzettend veel reacties op deze blog hebt gekregen, dat moet goed voelen. Ik doe ook graag mee voor pakketje B, stel je voor dat ik die win! Daar kan ik mooie dingen van maken :)
    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Gefeliciteerd. Je hebt een leuke en inspirerende blog al vaak bekeken en ben nu een volger. Ik doe graag met de give way mee. Ik doe graag mee voor pakketje A.

    Mijn blog is daantjehaakt.blogspot.nl moet zeggen is nog in de maak. Maar blogs komen snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een fijn blog heb je! En gefeliciteerd met de blogverjaardagL ik ga met veel plezier voor pakketje A.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Поздравляю!
    Очень хочу пакет А!)))
    http://katakliptiko.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Wat een gave give-away!! Ik waag graag een kansje op pakketje B.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Net je blog ontdekt. Ziet er leuk uit. Ik zal straks wel even zoet zijn met je oudere posts te lezen/bekijken.
    Mag ik al meedoen met je give-away? Ik haak sinds een goed jaar en ik heb mij vorige maand een naaimachine aangeschaft. Voorlopig heb ik oude kledingsstukken gebruikt om rokjes te maken. Veel stofjes heb ik dus nog niet. Ik zou heel graag meedoen voor pakket A of B.
    En nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Oh ik doe graag mee voor pakketje A! Ik weet niet waarom ik nog geen volger was want ik lees hier wel al een tijdje mee... vreemd! :) Anyhow, ben meteen wel volger geworden! Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik lees net je nieuwe blogberichtje en je hebt het over je give away, daar heb ik overheen gekeken....niet best....en ik ben inmiddels ook dol op memory laartjes :):) dus ik wil graag meedoen voor de kaartjes :) En natuurlijk gefeliciteerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  145. ik hed me nog steeds niet gemeld volgens mij, omdat ik de stofjes nog eens van dichtbij wilde bekijken geloof ik :( Maareh, wat een super leuke stofjes, ik doe graag mee voor B, want ik hou van blauw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Leuk....leuk....leuk....ik ga voor pakket A. En gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik volg je nog niet zo lang, maar kijk nu bijna elke dag of er een blog is.

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Hoi Syl proficiat hoor, en dat je ons maar lang maar inspireren met je ideeen,en gezellige berichtjes!
    ik ga voor pakketje C kan ik leuke mutsjes van maken hoop ik ha,ha
    gr van Ell

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Hieperdepiep!! Ik doe graag mee voor pakketje A!
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Gefeliciteerd!! Ik doe graag mee voor pakketje C!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Van harte gefeliciteerd met je 2e Verjaardag blog. Ik heb je blog pas ontdekt....super.
    Ik wil een gokje wagen en ga voor pakket A omdat er zo'n leuk uiltje in zit. Succes en op naar weer een meer bloggen

    Gr. Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Zo, bijna laatste kans...
    Ik was hier al een paar keer voorbij gekomen, zo gaat dat in blogland, je komt elkaar tegen. Maar nu toch maar eens echt gaan kijken en lezen. Leuke blog! Ik blijf!

    En natuurlijk zou ik graag mee dingen naar je give away, pakketje B ga ik dan voor.

    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Hallo!
    Ik kom hier via "By eva maria" en ik ben elke keer weer blij om nieuwe en leuke creablogs aan mijn Feedly lijst toe te voegen.
    Omdat ik geen naaimachine heb maar wel van het haken ben ga ik voor pakketje C.

    Ik zal deze blog eens goed in de gaten houden voor de leuke nieuwtjes!

    Groeten Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  153. 'haptey burtdag to jou de koe doet a lof jou' zo gaat het liedje volgens mijn 4jarige dochter...

    ik volg je vanaf nu als lid nr 505!

    Gefeliciteerd en ik doe heel graag mee met je give-away. Pakketje A of B... moeilijk kiezen aangezien ik ZOT ben van stof...

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Hoi Syl

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Dat gaat snel alweer 2 jaar !
    Ik doe graag mee voor pakketje 2.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Great giveaway[s]. I am a new follower. Would like to enter if I can. I really like package A, and also B. I added a link in my sidebar. I am uncertain if I get a chance to post in a normal post, we'll see. I wander who has come up with the giveaways originally... it is very catchy (doing my own too).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welcome !
      I don't know either, who has come up with the first give away. But I like it too hihi!

      Verwijderen
  156. Ik kom hier af en toe wel eens langs, maar was blijkbaar nog geen volger. Nu dus wel.

    Graag wil ik ook nog meedoen voor pakketje C.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...