vrijdag 30 november 2012

Allemaal Beestjes

 
Ik maakte gekke hangertjes van beestjes, kralen en bloempjes. M'n vingers doen nog zeer van het draaien van de schroefjes, oef.
En de witte vogeltjes en het lieve hertje zijn nu niet meer helemaal wit....
Met een klein accentje geeft het een leuk effect vind ik.
 
Ik heb de (Zeeman) beestjes ook voorzien van een laagje neon verf zoals het koetje maar de rest ligt hier nog een beetje zielig te wezen omdat de verf niet zo lekker pakt. Ik moet er dus her en der nog een laagje tegenaan gooien en daarvoor geldt: daar moet je dus even zin in hebben. En juist... dat heb ik nu niet, want uh..... zoals je ziet ben ik met hele andere dingen bezig... en wat dat precies gaat worden, weet ik zelf eigenlijk ook nog niet haha!
 
 
xxx Syl

 

40 opmerkingen:

  1. Oh wat gezellig allemaal zeg! Leuk, dat recyclen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. tja, ik heb een poging gedaan een ritstasje te maken maarre....ligt in de prullenbak haha

      Verwijderen
  3. Wauw wat ben jij even creatief bezig! Ziet er super uit! Die hangers met de diertjes er aan zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die hangertjes zijn super fun, die roze koe s de max ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Je bent weer lekker crea geweest...
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, zo leuk! En je hebt nog heel wat creatieve ideetjes in de maak ook zie ik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOh dat vleugje kleur op die witte beeldjes doet wonderen!
    De sleutelhangers zijn super!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, lekker bezig daar! Lijkt verdacht veel op mijn huis, daar slingeren ook tig projectjes rond!
    Dat hertje met beenwarmers is gaaf! Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die vogeltjes en hertje zijn super geworden zeg... ook de hangertjes zijn leuk zeg!

    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, leuk! Waar kan je die neonverf halen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de V&D, 15 euro voor 12 potjes : http://tinyurl.com/coe4ek5

      Verwijderen
  11. Jij bent lekker bezig zeg! Ik vind je vleugje neon beestjes leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zo'n klein kleuraccentje al niet kan doen, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spullen! Kun je bij het indraaien van de schroefjes geen tangetje gebruiken, dat je eerst met de hand even het beginnetje erin draait? Ik werk vaak met een tangetje erbij, ook bijv. als ik een naald lastig door het haakwerk krijg bij het in elkaar naaien van amigurumi (lekker strak gehaakt, naait lastig).
    Smeer je de verf er gewoon op, of behandel je het voor? Ik heb jaren geleden eens kunststof geverfd, maar gebruikte toen een primer erbij(ik moest er speciaal één voor acrylverf gebruiken, anders pakt het ook niet).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik ook gedaan, maarre..... vóórdat dat beginnetje is gemaakt.... allemachtig wat een gedoe. Ik denk dat ik inderdaad beter eerst een primer op die beestjes kan smeren (niet gedaan dus).

      Verwijderen
  14. Oh wat ziet dat leuk uit die kleine neon accenten.
    En leuk hoor die hangertjes, je bent lekker bezig en och als het een keer iets niet lukt...volgende keer beter ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De hangertjes zijn tof, hoe kom je er altijd op? je bent echt wel heel creatief hoor! Ook de vogeltjes zijn apart met dat accentje.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo de neonaccentjes!...en wat een heeeerlijke 'rommel' heb je daar allemaal uitgestald liggen (krijg ik grabbelneigingen van:-)), benieuwd wat het gaat worden! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ahaaaaaaaaaaaaaaaa die vogeltjes...een hele andere look ♥♥♥
    en wat ben je weer bezig geweest met allemaal prachtige dingen zeg, die hangertjes zijn ook geweldig leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ow wat gezellig al die frutseltjes! De kleuraccentjes zijn ook super :)

    Voor dat schroeven, er bestaan kleine handboortjes, ken je dat? Een soort boortje met bovenaan een heel eenvoudig handvat voor de houvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooooooooow ik ben gewoon blond, ik moet zo een boortje hebben !!! ik zeg: bouwmarkt morgen...

      Verwijderen
  19. Oh wat een leuke ideeën!! Doe beeldjes zijn leuk met die kleuraccenten en van de sleutelhangers ben ik helemaal fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hee wat leuk! heel mooi met al die kleurtjes!
    Bedankt voor de tip over Susan van 365 dagen creatief! Ik heb me net ingeschreven voor Postcrossing. Ik zou het gewoon doen, als het je leuk lijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk idee, ik heb ze ook die beestjes omdat ik ze zo leuk vond, ik dacht aan brochekes, maar dit is ook een super idee, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaaaa broches zijn ook leuk hiervan ! Heb je ook de torretjes?

      Verwijderen
  22. ♥Love your lovely things!! xxx riitta♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha Hoe herkenbaar! Allemaal frutsels en dan bedenken wat het worden moet ;)
    komt vast goed! Leuk joh dat neon! Knutselse!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ff bij je gepiept.... over creatief gesproken :-)
      Mijn tafel is nu iets leger, het is iets geworden zegmaar haha!

      Verwijderen
  24. Mijn dochter heeft ook laatst een speelgoedbeestje geverfd en een ketting van gemaakt. Wat leuk de sleutelhangers en wat goed gevonden van die witte beeldjes met neon accentjes. Heel hip zo!
    Groetjes Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dat leuk gedaan met al die beestjes.
    En wat heerlijk om zo'n tafel met frutsels te zien. Daar gaan mijn handen gelijk van jeuken.
    De surprise is ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik gebruik altijd een fonduevork voor de gaatjes :-) of een priem.

    Enne sorry maar mijn hertjes gaan nu ook in de fluor makeover :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ja een priem, ligt hier ook nog wel (ergens op zolder) en wat de hertjes betreft, helemaal goed haha!

      Verwijderen
  27. nou ja... ik zie nu pas je witte beeldjes met fluor accent die zijn helemaal super ! Zo krijgt het weer een uitstraling die bij deze tijd past.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die hangers heb ik ook op mijn to-do lijst. Ik doe trouwes geen schroefjes maar gebogen ijzerdraad dat ik even in een vlam hield, gaat veel sneller! Leuke dingen maakte je weer de laatste tijd, sjaals zijn ook gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...