woensdag 26 september 2012

Een mat vól leuke post !

Zo zeg, ik hoorde gisteren een flink aantal ploffen op de mat.... en dan ren ik al hè... gek op post, dan krijg je dat. En zéker op deze post (geen blauwe envelopjes dit keer).

Dit opkikkertje kreeg Christian van Susan, zó lief ! Mam, stuurt die mevrouw mij zómaar een kaartje?!
Het gaat gelukkig wel al iets beter met hem, gisteren weer een hele dag naar school geweest ondanks de hoofdpijn. Vandaag krijgt hij 2 toetsen, ik hoop zo dat het lukt en vanmiddag de eerste SOVA-training. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat ervaren.

Ik dwaal af... nog meer post :
Deze knijpertjes kreeg ik van Sil, zijn ze niet fantastisch, helemaal handbeschilderd hè, zo mooi ! Sil maakt echt mooie dingen !

Ik heb mezelf verwend met mooie vintage lapjes uit de koffer van Silly Old Suitcase, oh oh oh alleen al mooi om naar te kijken. Geen idee wat ik ermee ga maken, vooralsnog is het gewoon voor de heb :-)
Bij het uploaden van de foto's net op de computer miste ik een heleboel foto's (van die lapjes o.a.) én ik zie dat Christian zélf foto's heeft gemaakt (zou dat iets met elkaar te maken hebben...), die laat ik nog wel zien want het zijn foto's gezien door de ogen van een spelend kind, ik vind ze grappig.
Ik leen even een foto van Maartje :
Is het niet mooi ?!! Kijk echt even in haar winkeltje, ze maakt zúlke mooie - niet alledaagse - dingen !

En tot slot vloog er een superlief klein vogeltje naar binnen. Wat een dotje zeg !
Het kaartje van Holly Hobby vind ik ook zo schattig, die blijft daar mooi even staan :-)
Dank je wel Angélique, ik hoop dat dit beestje me echt geluk gaat brengen.

Ik heb nog veel meer te laten zien, maar wordt wat veel voor 1 post.... morgen weer...

xxx Syl





 

15 opmerkingen:

  1. Wat een heeeeeerlijke blijmakende post, stofjes en haaksel!

    Alleen al hier ernaar kijken geeft een happy feeling :-)

    Hoop dat Christiaan z'n toetsen goed zijn gegaan. Succes vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief manneke zeg................wat leuk zeg hij is er helemaal blij mee.oww ja jij had die knijpers ik vind ze wel zo mooi he!! dat vogeltje ♥ is ubersweet en je stofjes prachtig

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vergeet ik jullie succes te wensen met de training en ik hoop dat christiaan zijn toetsen goed gaan...maar meer als zijn best kan hij niet doen

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijke dag, jij werd écht in de watten gelegd ! (btw : ben ook gék van sillyoldsuitcase-hebbedingen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die knijpertjes zijn gaaf! Heel mooi gemaakt!
    Heerlijk dat Christian die aandacht even krijgt, zal hem goed doen zo'n kaartje. Ik hoop dat hij de SoVatraining net zo ervaart als mijn knul dat destijds ervaarde, dan komt het helemaal goed (je zou hem nu eens moeten zien, dat geeft een mens echt goede hoop!)
    Mooi dat het geluksvogeltje goed is geland (het was ook niet zo'n grote afstand die hij moest afleggen), veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne verwennerij allemaal! Geniet met volle teugen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, Holly hobby, had ik vroeger stickerboeken van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieverd oh wat ziet hij er happy uit met zijn kaart. Ja op een of andere manier had ik gewoon het gevoel dat er ook een kaartje voor Christian bij moest. Effe gezocht nasr een voetbalkaart, ik heb er een paar van Boomerang, maar dat was het 'm nu net niet en ja die Kermit kaart (waar ik zo lang op heb moeten wachten) die is zo cute, dus is hem dat geworden.
    Leuk zijn die wasknijpers van Sil, mooi dat je er op tijd bij was. Geniet van al je leuke post! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf als er zo'n leuke dingen op de deurmat liggen, mag alle dagen zijn hé :-) En ik ben dol op Christian zijn kaart! En hij precies ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingetjes allemaal! Kan me voorstellen dat je ervoor naar de brievenbus rent :) Hopelijk vond hij de training leuk/leerzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en lieve post!!
    Ik hoop dat de toetsen goed dongen en dat ie de training leuk vond!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...