donderdag 2 augustus 2012

Laura in de spotlights (in een nieuw jurkje)

Als een volleerd fotomodel op het podium in de tuin, ofwel mijn steigerhouten tafel ;-)



Ik had niet echt een patroon, maar wat gedaan. Als basis had ik een hemdje (met de hartjes dus) die Laura nooit aan had omdat (....nou wie het weet mag het zeggen)... Verder heb ik Laura gewoon een beetje opgemeten her en der en heb ik goed gekeken naar de Jolly die ik al een aantal keer heb gemaakt. Ik heb nu smalle rokdelen geknipt en de volants aan de onderkant weggelaten. In plaats daarvan heb ik de rokdelen verlengd met een andere stof (het is dus even een beetje puzzelen). Ik vind het goed geslaagd en belangrijk, Laura werd er helemaal blij van ! 
En zo RecyKleren we weer wat. Ik heb weer staaaaaapels shirts toegevoegd aan mijn voorraad dus ik kan me voorlopig weer uitleven. Ik kan mijn ei hier helemaal in kwijt, ik vind dit toch zó leuk om te doen.

De pakjes met daarin de verrassinkjes voor de winnaars van de give-away zijn op de post.
Gek genoeg werd ik er helemaal een beetje zenuwachtig van, ik was een soort van opgelucht toen het klaar was, net alsof er een spanning van me af viel. Zouden ze het leuk vinden? Wat kan een mens zich drukmaken hè hahahaha.

x Syl

19 opmerkingen:

  1. Oh.., je hebt er echt lol in hè...?
    Zo gaat dat als je eenmaal de smaak te pakken hebt, dan blijf je bezig. Veel plezier bij het recykleren!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zit nu een dikke maand op blog, wat ik niet snap: hoe is het mogelijk dat hier nog geen televisie over is! over cupcakes,koken, tuinieren, reizen, overal zijn programma's over, maar over "zelfmaak" of "haken" of "breien" of "kleren maken" niksnuldebotten!
    wat jij gemaakt hebt is zo mooi!
    dat willen andere mensen ook leren/kunnen
    (en een knappe dochter!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, gooi het in de groep !! Wie weet word je rijk met het bedenken van zo een programma hihi
      Inderdaad zijn er geen programma's over zelf kleding maken, tja waarom eigenlijk niet, wij kijken wel toch?

      Verwijderen
  3. Wow girl you outdid yourself! Petje af hoor, wat is dat een leuk jurkje geworden en wat ziet het model er blij uit met het eindresultaat. Ik weet waarom ze het niks vond, niet kleurrijk genoeg! Van al die kleurtjes en patroontjes daar wordt ze pas echt gelukkig van :).
    En ik herken dat hoor, is zo'n beetje hetzelfde als mijn allereerste swap die vandaag op de post is gegaan. Je wilt niet te weinig doen, niet teveel, je hoopt dat ze het leuk vind(en). Komt helemaal goed hoor! Zekers weten :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van iedere creatie straalt af dat hier iemand bezig is die er oog voor heeft, die onwijs mooie mooie kledingstukken van oud naar nieuw omtovert. Ook dit is weer een plaatje meis, het jurkje maar ook je dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch wel straf hoe jij elke keer weer zoiets leuks in mekaar steekt Syl, knappe foto van je meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er niet simpel uit om te maken! Maar het resultaat is prachtig! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt niet moeilijk hoor, alleen wél veel stikken haha

      Verwijderen
  7. Wat enig!! Leuke kleurtjes ook. Ik snap heeeel goed dat dochterlief daar van gaat glunderen. Uniek design! Dat vind je nergens en bovendien heeft niet iedereen zo'n creatieve moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Syl, vandaag lag het pakketje in de bus!! Meid, wat heb je er een werk van gemaakt!! Helemaal te gek!! Wat een leuke dingen allemaal... Ik heb er een blogberichtje van gemaakt omdat ik het zo waardeer hoeveel moeite je ervoor heb gedaan!! En om Senna haar woorden nog even te gebruiken: "Wat een lieve mevrouw, he mama!"

    Een hele dikke knuffel van Bianca en Senna..

    PS, Leuke foto's van je dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeeeeeeeh gelukkig vind je het leuk! Ik ga gelijk ff bij je kijken :-)

      Verwijderen
  9. Oh wat gaaf weer!! En het model ook tevreden, wat wil je nog meer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé dat ziet er leuk uit!!! model is duidelijk tevreden met haar outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke jurk, word je helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sylvia,
    Wat ben je weer goed bezig geweest tijdens mijn weekje weg. En nog gefeliciteerd met jullie zoon.
    Geniet nu nog maar even lekker verder van de vakantie.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...