vrijdag 8 juni 2012

Sportief Weekend

Wat een sportief weekend !
Vanmorgen had de hele school sportdag op de velden van De Kalverhoek, het was een hele organisatie maar was erg leuk voor de kids. Ik was leider van Noorwegen, ik had 3 jongens van 8, 2 meiden van 6 en 3 inimini mannetjes van nét 4. En vooral de laatste 3 mannetjes waren nogal bewegelijk zegmaar, ik knipperde met m'n ogen en toen had ik er eentje minder, dat werk.
Het weer werkte goed mee, 2 spetjes heb ik gevoeld en toen hield het weer op en kwam de zon tevoorschijn.
Ik ben gesloopt echt, ik voel echt dat ik onwijs moe ben nu, puf puf. Gelukkig hoef ik nu even niets, ik kan mezelf er ook niet toe zetten boodschappen te doen dus we zien wel vanavond.

Christian heeft morgenochtend (vroeg) een voetbaltoernooi, dat is natuurlijk ook hartstikke leuk bij z'n eigen club Hercules. Eind van de middag gaan we met z'n allen naar het voetbal kijken op tv, met zo een kleine voetbalfan hier in huis kom ik daar niet onderuit en het is natuurlijk ook wel gezellig.
De straat hier kleurt langzaam aan oranje, we zijn klaar voor de eerste wedstrijd van onze kanjers !
Deze gewonnen give-away komt dan heel goed van pas, hopelijk brengt hij geluk de grappige ring van Met Hart & Ziel van Sil. Ik vind hem super Sil, dank je wel nog en het was ook zo leuk ingepakt!
Christian gaat hem lenen en dat kan best want hij is verstelbaar.
Fijn weekend !
Syl

6 opmerkingen:

  1. Haha, lekker rusten na de sportdag want van (kinderen laten)sporten word je moe!!!
    aangezien de Belgen niet mee voetballen deze keer, supporter ik mee voor Oranje, da's fijn voor alle Nederlandse volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sportief dagje gehad en sportief weekend voor de boeg meis! Wel stoer die ring! Leuk!!!!!!!!!

    Geniet van jullie weekend!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n mooie ring kan het EK toch niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die ring!!
    En maar lekker op de bank jij!!
    Wij zijn hier ook klaar voor de wedstrijd van morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your new ring would match my new couch...I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmm het EK, het is me wat!
    Ik ben van belgie en en mij mama is samen met een nederlander!
    Hij was niet zo gelukkig afgelopen woensdag!

    Volg je mij blog ook ?
    http://phaephotography.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...