woensdag 4 april 2012

Fleur en Kleur op Woensdag



Cupcakes gemaakt van opgerolde washandjes met daarop een blommetje, leuk verpakt in een theedoosje. Washandjes en theedoosje bij de Action, blommetjes bij de Xenos. De cupcake vormpjes had ik nog. De jarige was heel blij met dit leuke cadeau !
Het is nog wel even een kunst om de washandjes zó op en om te rollen dat het ook op een cupcake lijkt maar met wat oefening (en een elastiekje) lukt het wel.

Hier werd ik dan weer blij van : Vorige week woensdag was Laura naar Street-hiphop en ze was best laat terug. De reden....

er moesten onderweg wat bloemetjes worden geplukt voor mama !

Fijne dag !
Syl

Fleur en Kleur op Woensdag is een initiatief van Een Sneller Kloppend Hart
Voor nog veel meer fleurigs kijk even op haar blog.

18 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig bereichtje! Leuk kado idee heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het idee is geweldig,ik onthoud hem zeker,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh die cupcakes zijn schattig zeg! en wat lief madeliefjes!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een origineel cadeau. En zo leuk die madeliefjes.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een idee geweldig, hahah ik kan me voorstellen dat het werk is, boffe voor de jarige. Ziet er erg vrolijk uit! Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig idee die washandjes!
    En wat een leuk emmertje heb je daar voor de madeliefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Kan me voorstellen dat iemand daar heel blij mee was.
    groet,
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig hoor je washand-cupcakes.....erg fleurig ook....en wat een lieve madeliefjes het je gekregen .....lief gebaar!

    Prettige dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee zeg! Dat ziet er erg feestelijk uit.
    En heel lief van je dochter, ook al heb je er wel even voor in de zenuwen moeten zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja altijd zo lekker inderdaad...mama wachten en wachten... ze was ook vergeten even te bellen hihi.
      Nou ja, laat dat ongedwongene er nog maar even inzitten ;-)

      Verwijderen
  10. Wat een leuk idee op het kleine fotootje in mijn leeslijst leken ze net echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk cadeau-idee! en die madeliefjes...zo schattig

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig kadootje zeg, en lief hoor die bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo, crea bezig zeg! En wat een lief persoonlijk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht heel even dat ze zo van de bakker kwamen!
    Wat een leuk idee en het ziet geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van je dochter...
    Ik heb met stijgende verbazing zitten kijken en lezen naar je washandjes alias cupcakes... Fantastisch leuk idee, hoe kom je d'r op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik type in op google: zelfgemaakt kadootje... en toen kwam er een foto tevoorschijn van een cupcake washandje. Ik heb net zo lang zitten wrutten tot het wat leek haha !

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...