dinsdag 10 januari 2012

Vrolijke Vogel

Net voor de Kerstvakantie heeft Laura deze vrolijke vogel gemaakt op school. Ik had 'm nog niet laten zien. Hij heeft een poosje onder de kerstboom gewoond deze gezelligerd.


"Gewoon" een bloempot mooi beschilderd en voorzien van vleugels en staartje, oogjes erop en klaar.
Hoewel.... dit had een vogelvoeder-pot moeten worden maar dat vond Laura zonde. Hij moest gewoon op haar kamer komen te staan.

Voor de vogels hebben we wat anders in gedachten. Voorlopig moeten die beestjes echt hun eigen voer nog vinden, het is nog lang niet koud genoeg om de vogels bij te voederen.


* * *


9 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ze het mooi gedaan heeft en ik zou hem ook m'n kamer zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, dat heeft ze wel heel erg leuk gemaakt! Is inderdaad zonde om buiten te laten verweren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt. Een dikke profociat voor Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg met al die fleurige kleurtjes!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach gut ... ik zie nu pas dat ik een give-away van je gemist heb ... dat gedoe met onze poes hé, 'k heb maar matigjes geblogd die dagen :o)

    maar goed, over naar de vogel ... wat een coole bloempotvogel! Hij is inderdaad eigenlijk wel een beetje te mooi om zomaar buiten te hangen in weer en wind :o)
    knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Saskia, Zo spijtig dat je poezebeest niet meer bij je is. Altijd moeilijk je maatje weg te moeten brengen. We hebben hier 2x hetzelfde meegemaakt, maar als ze niet meer op hun pootjes kunnen staan is het poezenleven ook niet leuk meer. Overigens heb ik weer wat post van je gemist, ik word niet lekker van blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Tja, stress kan veel met een mens doen. Overigens staat bij mij de Zaansezolder de ene keer wel in de lijst en de andere keer niet. Ik vind dit vogeltje wel erg leuk. En ik vind dat ze groot gelijk heeft, lekker op der kamer zetten;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...