vrijdag 2 december 2011

Sinterklaas op School

Vanmorgen had ik hier een klein springend jongetje ...... tjonge helemaal hieperdepieper en een klein beetje buikpijn. Hoewel hij van Het Geheim weet is het tóch nog reuze spannend dat Sinterklaas op school komt. Maar dat vinden wij natuurlijk zelf ook nog allemaal !

Gisteren heb ik de Sintversieringen van zolder gehaald, de frutsels die de kids in de loop der jaren hebben gemaakt bedoel ik dan. Christian trok een pietenpruik en muts uit de bak en voila, en vrolijk Pietje :


Maar hij wilde niet verkleed naar school, mam doe normaal, ik ben al 8 hoor.... hihi.

Laura had helemaal zin in vandaag en ze is erg benieuwd wat voor surprise ze zelf zal krijgen.

Zelf hebben we een make-up doos gemaakt voor Amber :


We zijn aan de slag gegaan met papier, stof en dingen die we voorhanden hadden zoals lege flesjes waar we etiketjes op hebben geplakt en een blisterverpakking van knutselspul. Van dat laatste hebben we oogschaduwtjes gemaakt.
Amber vroeg make-up en als je goed kijkt zie je dat dat glinster-oogschaduw en mascara is. Verder heb ik nog een vrolijke ketting gehaakt, budget voor ook nog een zilveren ketting was er natuurlijk niet (de kids kopen voor 5 euro kadootjes voor elkaar).

Laura is helemaal trots op het resultaat en hoopt dat Amber er blij mee zal zijn.

Ik ben benieuwd waar ze zelf mee thuis komt ;-)

Verder nam er gisteren een juf afscheid van school. Ze gaf geen receptie (staat niet graag in de belangstelling), dus je kon in een boek wat schrijven of plakken.
Ik heb een leuke kaart omhaakt.



6 opmerkingen:

  1. Wat een lief pietje (en heel herkenbaar, die 8 jarige jongens. Zo groot al maar toch ;-))
    En wat is de surprise geweldig! daar gaat Amber vast heel blij mee zijn, en dat geldt volgens mij ook voor de juf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat leuk is dat pakje voor Amber geworden!!!
    Komt helemaal goed met al die surprises!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das een leuke surprise geworden, zo leuk de Sint, helaas komt hij al jaren niet meer bij ons voorbij en volgens mij ben ik ook de enige hier die hem mist dus geniet ik maar van jullie uitspattingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige make-up koffer! Een meer dan geslaagde surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. M'n jongeste gelooft nu voor t eerst niet meer (is 10!), maar toch is de spanning er niet minder om hoor! Ook zij heeft af en toe last van buikpijn!
    Jullie hebben trouwens erg je best gedaan op de surprise, dit is al een kado op zich!
    Nog een fijne zondag, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg! blijft spannend he, die sinterklaas!

    fijne week, liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...