woensdag 28 december 2011

Boodschappentassen voor Van Katoen

 
Jullie hebben de button met de tas vast al her en der voorbij zien komen. Van Eloleo kwam de oproep om met z'n allen 750 boodschappentassen te maken. Op 14 april zal er in het Miat in Gent ontzettend veel te doen zijn. Eén van de activiteiten is de shop met handgemaakte tassen, kronen, kleedjes, enz. van Van Katoen. Van Katoen let op alle details, dus ook op de boodschappentassen. Geen plastiek en geen kartonnen zakje, wel een heuse Van Katoen Boodschappentas om de pas gekochte spulletjes mee naar huis te nemen.
De opbrengst van Van Katoen gaat naar Annick for Kenya

Op de blog van eloleo lees je alles over deze leuke actie.

Natuurlijk doe ik mee, sterker nog, ik heb al 4 tassen af. Leuk om te maken van je resten katoen (recyclen mag ook) en het is zó klaar! Zeker als je een lockmachine hebt. Die heb ik ook maar die zei bij de eerste tas dat ik het lekker zelf mocht doen. Mag de pret niet drukken, de naaimachien doet het nog.
Ik ga er dus nog een aantal maken, katoentjes genoeg hier.


Doen jullie ook mee ?

# # # # #

Onze kerstdagen waren heel gezellig. Eerste Kerstdag waren mijn zusje en mijn schoonmoeder bij ons, Tweede Kerstdag hebben we bij mijn zusje gevierd. Beide dagen heerlijk gegeten en gezellig cadeautjes uitgepakt. Fotootjes zullen nog wel volgen, staan op een ander toestel (waar ik dus geen weg mee weet). Mijn ouders zijn er al een aantal jaren niet meer bij, dit jaar was de eerste kerst zonder mijn schoonvader, was toch weer raar. Maar ja... het leven gaat door en dat doen we ook hoor, er is genoeg om voor te leven. Dank jullie wel voor jullie berichtjes n.a.v. mijn vorige post, jullie zijn allemaal hartstikke lief!

Grtz, Sylvia

11 opmerkingen:

  1. Ze zien er vrolijk uit...dat wordt een kleurrijk geheel in de Van Katoen winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tassen! Alleen daarvoor zou je bij van katoen willen kopen. Zou wel willen helpen, maar de zakjes tijd kan ik hier nog steeds niet vinden.. hahaha
    Fijn dat je toch hebt kunnen genieten van de feestdagen.. Blijft altijd lastig...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tassen! Zijn die ook makkelijk te maken als je geen of weinig ervaring met de naaimachine hebt?
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Andina, ik denk wel dat dat moet lukken. Als je op het logo klikt kun je doorklikken naar het patroon. Je werkt met rechte lappen, echt simpel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij laat er geen gras over groeien... Mooie stofjes heb je gebruikt!
    Ik ben ook van plan om er enkele te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf die tassen meid!!!
    Helaas .... Moos geen naaimachine .... en ook geen idee wat ik met een naaimachine kan doen hihihihi.

    Blijft confronterend vooral rond Kerst meis, degene die we missen *zucht* maar gelukkig heb je toch nog kunnen genieten!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste is helemaal mijn smaak !!...leuk hoor!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey meisie,

    Wat een mooi idee om tassen te maken..en de opbengst voor een goed doel..prachtig hoor.

    En wat een gave tassen heb je al gemaakt zeg..die vrolijke kleurtjes...super!

    En wat fijn om te lezen dat je een heerlijke Kerst hebt gehad..

    Voor nu wens ik jullie een gezellig jaarwisseling en een gezond, sprankelend 2012!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tassen! En dan ga je ze niet zelf houden???? Nee, wat egoistisch nou weer, ik vind het super dat je ook aan een ander denkt. Maarre... voor jezelf ook een mooi maken, he!
    Fijne jaarwisseling en tot in 2012!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee die boodschappen tassen! om vrolijk van te worden. Ik wens je nog heel veel fijne blogberichten toe, veel gezondheid en geluk in 2012. liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...