dinsdag 20 december 2011

Bibberen en Kringloopschatten No.5

Ooooooh meiden, wat was ik zenuwachtig vanmorgen ! Sinds lange tijd had ik weer eens een sollicitatiegesprek ! Gelukkig vallen de zenuwen tijdens zo een gesprek wel van me af zodat er ook een normaal ontspannen gesprek kon plaats vinden. Ik werd uitgenodigd naar aanleiding van een open sollicitatie en mijn brief kwam op het juiste moment want ze zochten iemand en die iemand ben ik.
Yep... daar zijn beide partijen het over eens. Er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet maar het moet toch gek lopen wil dit nog worden afgeketst. Als alles in kannen en kruiken is vertel ik er meer over.
Na een jaar thuis zitten (niet stil zitten) wil ik toch zoooooooo graag weer aan het werk, overal wordt je afgewezen op leeftijd. Natuurlijk zeggen ze dat er niet bij, maar zo voelt het gewoon.
Afijn, wordt vervolgd !

Toen het gesprek was afgelopen ben ik nog even doorgereden naar De Kringloop. De oogst was niet groot dit keer, maar wél leuk.


Een kanten kleedje om..... uh ja om wat mee te knutselen denk ik ;-)
Een boek : Geschenkverpakkingen & Wenskaarten.




             En nog een boek over Kransen en Guirlandes van natuurlijk materiaal.


Heel veel verschillende kransen voor alle jaargetijden. Hier ga ik vast wel inspiratie uithalen.

Deze vind ik heel leuk voor de vogelvriendjes hier in de tuin.


Over kransen gesproken, mijn kerel kwam gisteren zo de huiskamer in lopen. Kijk mam.... ik ben een engeltje :



Morgen ga ik op cadeautjesjacht voor de Kerst. Iemand een idee voor een lieve schoonmoeder van 83 ?
Ik heb al een cancan sjaal gebreid maar 1 pakje vind ik ook zo karig. Ik vind het zo moeilijk. Misschien maar gewoon wat luxe handdoeken.

xxx Syl

17 opmerkingen:

  1. Spannend! Ik ben benieuwd ;-)
    En wat haal je toch altijd weer leuke dingen bij de kringloop vandaan :-) Ik heb morgen een bezoekje aan de kringloop gepland, hopelijk vind ik net zulke gave koopjes als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak een mooie krans uit dat leuke boekje wat je gescoord hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk meid dat het dan nu toch gelukt is een leuke baan te vinden .... ben benieuwd!!!!

    Enne om de vreugde te vergroten ook nog leuk geslaagd bij de kringloop! Helemaal Toppie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je baan!
    Leuk dat het dan zo toevallig samenvalt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel dames
    en @ Minimoek.... nou daar zeg je wat haha, had ik nou weer niet aan gedacht. Ik ben er ook niet helemaal bij vandaag geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt op alle fronten goed gescoord vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend! en alvast een beetje gefeliciteerd ?!
    en als kado tip? tja, een zelfgemaakte krans? De inspiratie heb je iig binnen handbereik nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend!!!!!!!!!
    Suc6!
    Krijg je het dit jaar nog te horen??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend allemaal! Maar jij hebt dat super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey, dat is een super bericht!!! Wauw!! Nu nog even alles in orde maken en dan weer aan eht werk! Leuk.
    Ik hoop dat het je bevalt en dat je snel het nieuwe ritme weer krijgt, dat is vaak in het begin wat lastiger.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel succes met je sollicitatie, ik hoop het beste voor je! Moeilijke zeg, om een cadeau te bedenken. Je kan het in iedergeval mooi inpakken door middel van je nieuwe boek. Liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sylvia,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, ja ik ben erg blij dat ik zoiets liefs gewonnen heb, zal haar een mooi plekje geven.
    Lieve groet Anita
    Vindutch girl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay meisie,

    Ohhh ja wat zul je de bibbers hebben gehad...gelukkig dat je dan toch nog heel gewoon an blijven reageren....Ik hoop zo dat je weer kan gaan werken, wat zou dat heerlijk voor je zijn hé meis.

    Ja wat hebben we het toch druk zo voor de Kerst...maar wat een speciale tijd is dit toch altijd...

    Nou je hebt een beeldschoon kleedje gekocht...daar kun je wat mee...
    En die boeken zij gaaf!!
    Leuke ideetjes...

    Meisie...fijne dagen, en genieten hoor!

    Liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fijn dat je een nieuwe baan hebt. het klopt dat ze je vaak weigeren om een drogreden, maar je voelt heel goed dat het om je leeftijd gaat. en dan maar doorzeuren om langer te werken om de sociale zekerheid te garanderen. succes! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve allemaal, wat een fijne reacties. Zo lief te lezen dat jullie meeduimen.
    Het vervolg komt al wat sneller want morgen ga ik naar de locatie waar ik evt. kom te werken en als het mij wat lijkt kan het snel geregeld zijn volgens de HR-manager. Zij snappen niet dat iemand met mijn CV al zolang thuis zit. Nope... snap ik ook niet maar ja.... ik ben geen 20 meer. Morgen dus weer een spannende dag waarbij ik ga kennis maken met de locatiemanager. Morgen vertel ik meer. Ik ga nu even uitgebreid badderen, beetje ontspannen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat gaaf en spannend die baan!!!! (sorry, zoals je merkt loop ik nogal achter met berichten lezen.... kan het niet bijhouden!)
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...