maandag 28 november 2011

Uitslag Give-Away

Voordat ik de winnaar van mijn Give-Away bekend maak, wil ik jullie allemaal heel hartelijk danken voor het meedoen én voor de leuke reacties. Ik vind het echt heel erg leuk dat ik op deze manier ook weer op andere blogs terecht ben gekomen die ik anders nooit had ontdekt. En natuurlijk ben ik ook blij met al mijn nieuwe volgers.

Ongeveer 80 dames hebben een kansje gewaagd. Een kans van 1 op 80 om te winnen dus !


De kids stonden te popelen om een lootje uit de bak te trekken en voila :

DE WINNAAR IS :
<><><><><>
van http://linsiedepinsie.blogspot.com/
Omdat ik de hoeveelheid reacties overweldigend vond heb ik ook nog een troostprijs. Wat dat gaat worden is nog een verrassing (ook voor mij haha).
Ik heb dus zelf ook nog een lootje uit de bak gehaald en dat is geworden :


Mailen jullie je gegevens aan mij door ? Mijn e-mail adres is sylstil@planet.nl . Dan zorg ik dat het leuks jullie kant op komt.

En mocht je nou geen geluk hebben gehad... denk dan maar zo.... volgende keer beter.
Ik hoop dat jullie wel allemaal volger blijven en dat het dus niet alleen maar om de give-away ging.
Ik vind het in ieder geval helemaal leuk om jullie blogs te volgen.

Een fijne avond en tot de volgende post.

Liefs van Sylvia

15 opmerkingen:

  1. bedankt Zaanse Zolder!!! hip hip hoera voor de winnaars!!! liefs, mimi xxx enne euh, of ge t nu leuk vindt of niet: k blijf u volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgende keer beter :oD
    bedankt meid voor de leuke give-away en uiteraard ... zoals mimi zegt ... we blijven volgen :o) of ge 't nu leuk vindt of niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh, wat jammer dat ik niet gewonnen heb. Ik vond dit echt de mooiste give-away van allemaal.
    Maar niet getreurd, ik blijf je gezellig volgen.
    P.S. Bij mij nog tot 5 december 2 give-aways. Zegt het voort. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ mimi en Saskia, geweldig... of ge 't nu leuk vindt of niet.... hihi daar word ik toch vrolijk van.
    En jammer dat ik al 1 volger minder heb dan daarnet pfffffft nou die was vast niet gezellig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meisjes, gefeliciteerd!!
    En uuh ik blijf volgen hoor:)
    Dankje dat we een kansje mochten wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat girls!
    Ik blijf ook volger hoor! :-) Trek het je niet aan dat die flauwert wegging!

    ps: voor de verliezers: er is bij mij nu ook een verloting!
    mmemoiselle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik de troostprijs gewonnen heb!!
    Ik ga je mijn gegevens even dormailen.
    Je blog werkt echt aanstekelijk; mijn moeder is nu flink aan de haak!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eh, ik kan op je blog geen mailadres vinden?!~Stuur mij even een mailtje op mamalje75@gmail.com dan kan ik je mijn gegevens terugmailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd aan de winnaars!!! Natuurlijk blijf ik je volgen, zie veels teveel leuke dingen voorbij komen... Zou jammer zijn als ik dat zou missen ;-)

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof voor de beide winnaars!
    Groetjes Fie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd, dames !
    Geniet van jullie kadootjes...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...