woensdag 30 november 2011

Inspiratie

Een paar weken geleden viel mijn oog bij de Bruna op een mooi tijdschrift, Filati Home. Ik had er nog nooit van gehoord maar de voorkant pakte mijn aandacht.
Ik heb er even doorheen gebladerd en ik werd er helemaal blij van, wat een leuks !

Een blad vol inspiratie, truien, beenwarmers, kussens, poefs, speelgoedkisten, beesten, sloffen, plaids, en allemaal gebreid en gehaakt in mooie tinten.
Bovendien is het een heerlijk blad om doorheen te bladeren want de foto's zijn echt prachtig.



Mijn oog viel ook op een knuffelbeer.... ik zie daar ineens een Artis de Partis uit ontstaan. Zie mijn eerdere post.


Nu is het nog best wel moeilijk om te kiezen wát ik als eerste zal maken !

Fijne dag, liefs van Sylvia

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blad, ik ken dat helemaal niet. Eens kijken of ze dat hier bij het boekwinkeltje hebben.
    Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Bianca : ik kende het blad ook niet maar is echt de moeite waard. Al is het maar om weg te dromen. 4,95 kost het, best een dik blad dus ik vond het meevallen.
    Jij hebt ook een leuk blog en ik vind het leuk om je te volgen. Wat je zoon betreft, gaat goed komen. Dat moet ik van mezelf ook altijd zeggen. Volgende week weer gesprek op school over mijn doerak maar... gaat goedkomen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blad, dat kende ik ook nog niet. Bedankt voor de leuke tip!

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje! Soms loop je ergens zo tegenaan en dan klikt het meteen.
    Is bij mij ook altijd de vraag; wat maak ik nu als eerste, want aan ideeen heb ik meestal geen gebrek.
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k ben benieuwd wat (welk beertje) het gaat worden.

    Nog even een tip voor jou: kijk even op mijn blog aan wie (rechter kolom) ik de award, die ik vorige week kreeg, doorgegeven heb.

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig blad he? Vorig jaar zag ik het voor het eerst en heb het gelijk aangeschaft. De nieuwe uitgave van dit jaar heb ik ook gekocht. Er staan echt hele leuke dingen in. Wij komen de winter wel door hoor! Haal de pennen maar van stal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blad. dat ziet er gezellig uit. Super die inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk blad, ikheb het onlang doorgebladerd in de winkel, maar niet meergenomen. ben benieuwd welke of je gaat kiezen. vind ze beide erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...