maandag 18 juli 2011

Gezellige Chineesjes

Vanmorgen werd ik door man & kindjes verblijd met veel liefde en leuke verjaardagscadeau's.

Mijn ouwe trouwe Chinese speldenkussentje (gekocht in de Chinese winkel in Amsterdam toen ik een jaar of 14 was) heeft na 30 dienstjaren besloten dat ie niet meer wil. De vulling valt eruit maar ik kon er maar moeilijk afscheid van nemen. Nu heb ik dan een nieuwe, weliswaar een ietwat gekrompen uitvoering maar dat neemt dan ook weer minder ruimte in bij m'n naaispullen. Ik vind ze zo gezellig, die Chinese mannetjes.

Hoewel er een stapel strijkwerk ligt vind ik dat ik dat op mijn verjaardag niet weg hoef te werken haha. Ik ga dus lekker achter de naaimachine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...