maandag 6 juni 2011

Zwierezwaai Rokjes

Een aantal weken geleden alweer onder de naaimachine vandaan gerold. Heerlijk zwierige rokjes naar een patroon uit een oude Knippie. Ik heb er eentje gemaakt van een zachtroze Stenzo rozenstofje en eentje van verschillende bij elkaar passende stoffen. Zo zie je dat het stofgebruik leidt tot een heel ander rokje. Overigens vond Laura deze rokjes superleuk. Helaas gaat mijn grote meid niet meer in 128 passen maar ik moet dus op zoek naar een patroon in grotere maat of een poging wagen het patroon aan te passen.

Lieve roosjes op een zachtroze achtergrond     


rokje aan de ene kant ....
.... en aan de andere kant; je kunt het dragen zoals je wilt

1 opmerking:

  1. He Zoes,

    Enorm leuke site! Ik ga je Blog volgen hoor.
    En als ik niet via mn BB kijk zie ik ook dat de bloemetjes aan de zijkant staan en niet door het hele scherm, hihi.
    Die vrolijke figuurtjes liepen op mn BB door de letters heen.

    Heel veel succes met je Blog!

    XX Zus

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...